brafitting,  recenzje

Gwiazdka na żyrandolu i płacz po Showgirlsach – Curvy Kate AW2013

Czemu na żyrandolu? Bo gwiazdy powinny błyszczeć najwyżej, zaś ten stanik nazywa się (nomen omen) Starlet. Wyżej położonego zaś miejsca do jego ekspozycji w apartamencie  Anety Szczepańskiej, która w ubiegłym tygodniu przyleciała do Polski, by przybliżyć zainteresowanym kolekcję bielizny Curvy Kate na sezon jesień/zima 2013, nie znalazłam.

Tyle tytułem humorystycznego wstępu, ponieważ zaraz co niektórym z Was zrobi się zapewne trochę smutno.

Podczas spotkania, które odbyło się 09.02.2013 w hotelu Sheraton (Warszawa) dowiedziałam się bowiem, że…Curvy Kate postanowiła zrezygnować z linii Showgirls. Przedstawicielka marki przekazała mi informację, że decyzja ta została podjęta przez management po gruntownym przeanalizowaniu wszystkich “za” i “przeciw”. Nie ukrywam, że Showgirls baaardzo mi szkoda, ponieważ bardzo lubię ich frywolny charakter i lekko pin-upowy styl. Nie jestem przekonana, by któraś marka była w stanie szybko je zastąpić 🙁

Na szczęście to, co Krągłe Kasie zaoferują nam w sezonie jesienno-zimowym naprawdę cieszy oko, więc może “kaśkomaniaczki” będą miały czym osuszyć swoje łzy?

Kolekcja będzie wchodzić do naszych sklepów od lipca do października 2013. (przypominam, że sklepy mają możliwość indywidualnego ustalenia terminu dostawy, więc faktyczna data pojawienia się modeli w poszczególnych sklepach może być inna) w następującej kolejności:

– w lipcu 2013 Dreamcatcher (czarny i cielisty), Portia (w kolorze melon/śliwka), Romance (śliwka/melon);

– w sierpniu 2013 Princess (szkarłat/chilli), Daisy Chain (czarny), Rosie (nadruk w szkarłatne róże), Daily Boost (mokka);

– we wrześniu Gia (śliwka/czarny), Starlet (petrol i czarny), Dreamcatcher (petrol);

– w październiku Lola w wersji balkonowej, koszulka babydoll oraz zawiązywana opaska na oczy.

Przegląd kolekcji fashion zacznę również chronologicznie:

W kolekcji bazowej nastąpią istotne zmiany. Model Emily zostanie zastąpiony nową balkonetką. Dreamcatcher ma lepiej zbierać biust ku środkowi. Emilka znajduje się jeszcze co prawda w ofercie CK (do wyczerpania zapasów magazynowych), więc jeśli Wasz biust zaprzyjaźnił się z nią – śpieszcie na zakupy, ponieważ nie będzie już szyta! Wracając do Dreamcatchera – wystąpi, jak na bazówkę przystało – w beżu i czerni, zaś na miseczkach będzie posiadać haft, który faktycznie przypomina łapacz snów. “Czy Krągłe Kasie chcą tym modelem zachęcić biuściaste do spania w stanikach?” pomyślałam sobie 🙂

Do kompletu dostaniemy niskie figi oraz stringi:

Portia, którą niektóre z Was dobrze już znają od kilku sezonów, tym razem uszczęśliwi biusty kolorem arbuza ze śliwkowymi akcentami:

Nie wiem, jak Wam, ale mnie ten stanik chyba nigdy się nie znudzi. Lubię jego dziewczęcy design i charakterystyczne hafty. Nawet tasiemka przeszkadza mi u niej o wiele mniej niż w Princess.

Kolejny miks śliwki z arbuzem zapewni nam znany model Romance:

Będą też stringi, ale niestety przeoczyłam je 🙁

Sierpniowa Princess – szkarłaty i chilli lub chilli w szkarłatach, jak kto woli. Piękna? To mało powiedziane (właściwie-napisane ;). Zobaczcie same:

Zdjęcia trochę przekłamują kolor, w rzeczywistości jest on mniej rozbielony, bardziej intensywny. Przy okazji podzielę się moim spostrzeżeniem – kiedy widzę kobietę w dobrze dopasowanym biustonoszu, a w okolicy biustu daje się zauważyć charakterystyczne kropeczki – wiem, że na 99% ma na sobie Księżniczkę 😀

Daisy Chain to plunge z miseczkami z laminowanej tkaniny. Ma zastąpić Enchanta, który ostatecznie nie wszedł do produkcji w tym sezonie. Czy zastąpi go godnie? Zobaczymy. Tymczasem stanikowi nie można odmówić urody:

Ozdobne kwiatki pomiędzy miseczkami i przy ramiączkach rozbroiły mnie w jednej sekundzie:

Do kompletu stringi oraz figi:

Technika haftu na siateczce jest zbliżona do haftów typu richelieu.

Jednym z modeli, koło których nie można będzie przejść obojętnie będzie z pewnością Rosie. Dzięki nietuzinkowemu, odważnemu nadrukowi w wyraziste, szkarłatne róże zaliczam ten stanik do najbardziej udanych designersko biustonoszy Curvy Kate w sezonie AW2013.

Domysły co dociekliwszych potwierdzę – owszem, miseczki u góry posiadają siateczkę z haftem w zabawne kokardki (oj, jednak ciągnie Krągłe Kasie do swawoli!).

Do pięknego stanika otrzymamy nie mniej urodziwe doły:

Po kwiatowych szaleństwach przyszedł czas na Biust Codzienny, czyli znany nam model Daily Boost. DB otrzyma sezonowo kolor mocca (który może pełnić rolę koloru cielistego dla ciemnoskórych pań) :

We wrześniu dotrze do Polski śliwkowa Gia, której także nie odmówimy urody. Popatrzcie bowiem, czy któraś z Was będzie w stanie powstrzymać swój zakupowy szał po obejrzeniu tej urodziwej damy oraz towarzyszących jej dołów?

A teraz, proszę miłych państwa – gwiazda kolekcji! Zobaczyłam Starlet i przepadłam! Jej czarna wersja kolorystyczna jest piękna:


Ale to ta w niebieskim odcieniu turkusu skradła moje serce i…zawładnęła moim biustem (nie kryję, że nie mogłam oprzeć się przymiarkom). Nie musicie więc nawet zgadywać, kto zawita we wrześniu do Noszę Biustonosze 🙂

W komplecie otrzymamy majtki w moim ulubionym ostatnimi czasy kroju – wysokie i z krytym tyłem, oraz stringi (fotki niestety brak).

Kolejny Łapacz Snów w takim samym, jak Starlet – niebiesko-turkusowym kolorze, będzie czarował nas również we wrześniu.

Sezon jesienno-zimowy roku 2013. zamknie w Krągłych Kasiach model Lola:

Konstrukcja jej oparta została na modelu Daily Boost, jednak materiał, w odróżnieniu od “codzienniaka”, to satyna.

Do Loli można będzie zakupić szorty:

oraz stringi (znowu zrobiłam “mijaka”; o, ja nieszczęsna!), a także…koszulkę typu baby doll i (Achtung! Gadżeciary i nocne marki!) opaskę na oczy.

Baczne obserwatorki marki Curvy Kate wiedzą, że jest to pierwsza tego typu “kasiowa” koszulka. Miejmy nadzieję, że się przyjmie i babydoll-ki na stałe zagoszczą w ich ofercie.

W kolekcji bazowej pozostaną na sezon AW2013 modele: Smoothie (czarny, blady róż), Desire (czarny, jasny krem), Daily Boost (czarny, biały, cielisty), Princess (czarny, biały, cielisty), Gia (czarny, biały, blady róż) oraz Portia (czarny, biały).

Rozmiarówka kolekcji bazowej i fashion jest konsekwentna – wszystkie “doły” zostaną uszyte w rozmiarach 8/XS-22/XXXXL (oprócz Smoothie, Desire, Starlet i Loli – 8/XS-20XXXL). Większość staników otrzyma rozmiary 28/60-40/90 D-K (przy czym zakres modeli Princess, Gia oraz model Dreamcatcher zostanie rozszerzony o rozmiary 42/95-44/100 D-G). Daisy Chain, jako nowa konstrukcja, dostanie obwody 28/60-38/85 w miseczkach D-J, a “sztywniaczki” (Smoothie, Desire i Starlet)  otrzymają rozmiary 28/60-30/65 D-J, 32/70 D-HH; 34/75 D-H, 36/80 D-GG, 38/85 D-G.

Podsumowując: kolekcja jest ciekawa, choć nie ukrywam, że za Showgirlsami tęsknić będę okrutnie, bo dodawały Krągłym Kasiom figlarnej pikanterii. Nasycone kolory, kontrastowe hafty, ciekawe detale świadczą o tym, że Curvy Kate znalazła swój styl i postanowiła chyba trochę dorosnąć (choć te kokardki przy Rosie świadczą o ciągotach do psot, ale przecież kobieta zmienną jest! ;).

Czy Polkom spodoba się ta dorosłość Krągłej Kasi? Pokaże nam to już przyszła jesień i zima!

 

P.S.1

Dziękuję Anecie Szczepańskiej (szkoda, że nie było z nami jej koleżanki-Adriany Olszewskiej, która obecnie znajduje się na urlopie macierzyńskim; serdeczne pozdrowienia!) – przedstawicielce marki Curvy Kate, za miłe przyjęcie, cierpliwe odpowiadanie na moje dociekliwe 2.458.789 pytań i udostępnienie swojej osobistej poduszki jako tła do zdjęć:

udostępnienie swojego łóżka, jako tła do fot babydoll-ki Lola:

oraz udostępnienie swojej łazienki w celach przymiarkowych 🙂

P.S.2

Dziękuję Kasi Ludwiszewskiej, która niebawem zdobędzie bra-fittingowym przebojem Olsztyn, za kapitalne towarzystwo i za “babską chemię” od pierwszego spojrzenia ( o Kasi, mam nadzieję, wkrótce coś skrobnę :).

P.S.3

Dziękuję wszystkim dziewczynom, za wieczorne spotkanie w warszawskim WOOK-u – przesympatycznemu teamowi BraMiracle – Karolinie i Magdzie (oraz ich miłej koleżance), boskiej, absolutnie boskiej! –  Dorotce z Bra-Dreams, dziewczynom z warszawskiego Intime (że nie ma na Stanikowej Mapie? Niedługo będą i coś mi się wydaje, że te dziewczyny mogą namieszać w warszawskim, biuściastym światku!) – Ani i jej koleżance, oraz oczywiście Anecie Szczepańskiej, bez której duchowego przywództwa i opowieści ten wieczór byłby z pewnością ciekawy i zabawny, ale nie AŻ TAK ;)!

P.S.4

Dziękuję mojemu dziecku za to, że udzieliło mi schronienia podczas tej wyprawy do Stolicy i za to, że dzieli ze mną (choć teraz przeważnie na odległość) moje pro-biuściaste – wizjo-pasje 😀

P.S.5

Do następnej kolekcji ;)!

20 komentarzy

  • kakunia.k

    bry
    a Lola-Babyboll – w jakich rozmiarach?

    to turkusowe cudo na żyrandolu – ach…! 🙂

    [i poszłam płakać po showgirlsach, chlip :((( staniki-wygodniczki :((]

  • Kobra

    Po pierwsze – dlaczego te piękne Kasie tak fatalnie leżą na małych biustach? Buuu!!!

    Po drugie – po tym artykule to mi teraz żal, że Kaś nie mam w swojej ofercie bo tam zdaje się jakieś fajne imprezki na tych kontraktacjach mają miejsce 🙂

    Po trzecie – też jestem pewna, że Kasia Ludwiszewska przebojem ostanikuje Olsztyn. Skrobnij coś o niej Reniu koniecznie!!! Przemiła z niej osoba i jestem pewna, że wielu kobietom w swoim regionie stanikowo dopomoże.

    Po czwarte – miałam to zrobić już wcześniej, ale napiszę teraz, korzystając z okazji. Drogie BraMiracle jestem bardzo częstym gościem na Waszej stronie. Inspirujecie mnie od wielu, wielu, wielu miesięcy. Gdyby nie Wy, to kto wie czy w ogóle bym się odważyła wejść na tę stanikową drogę. Jak łączycie prowadzenie sklepu stacjonarnego z pracą w terenie, pozostaje dla mnie nieodgadnioną tajemnicą. Ale podziwami Was za to szczerze. Dzięki, że jesteście!!!

    Ależ się rozpisałam… To dobranoc wszystkim 🙂

  • płacząca po Showgirlsach

    Szkoda mi przede wszystkim kolejnych wcieleń Tease Me 🙁
    A zdradzisz jakieś szczegóły tego warszawskiego sklepu Intime? Już działa? Mają jakiś adres?

  • Jola

    Oj ładnie, ładnie, szkoda tylko że raczej na duże biusty,
    Starlet cudowna, czy ona jest na kroju Smoothie? który mam nadzieję wypróbować gdy dotrze do Ciebie Renulcu (kiedy, kiedy?)

  • Aneta

    Hej dziewczyny,
    Dzieki za komentarze.
    @kobra – Kragle Kasie najepiej sprawdzaja sie w srednich i duzych miseczkach aczkolwiek nasza projektantka ma rozmiar 28DD i calkiem nie glupio na niej leza. To pewnie kwestia gustu i biustu. Na mniejsze rozmiary polecam zdecydowanie smoothie, starlet, daily boost, princess.
    Zapraszam tez nastepnym razem na zlot “bra czarownic” – przyblizona data sierpien/wrzesien 🙂
    Dziewczyny nie placzcie po showgirlsach… staramy sie wciaz zaskakiwac czyms bardziej fikusnym (Lola). KIomentarz przyjete do wiadomosci, przekazane szefostwu oraz Charlotte 🙂
    Buziaki Kasiomaniaczki!!
    Aneta

  • Kasia

    nic dodać nic ująć – super opis do super kolekcji – chcę wszystkie 😉

    @renulec @kobra – jesteście cudownie kochane – wzruszyłam się 🙂 bardzo Wam dziękuję za rozmowy i uwagi, bardzo mi pomagacie w przygotowaniach do startu
    Reniu, mam nadzieję, że “babska chemia” zostanie z nami na zawsze 😀

    za zlot bra czarownic dziękuję wszystkim cudownym uczestniczkom
    Walentynkowe cmoki – Kasia

  • renulec

    @Kobra, czyli widzimy się w Warszawie przy oględzinach SS2014 🙂

    @Płacząca po Showgirlsach, Intime właśnie jest w trakcie zatowarowania, o ile mnie pamięć nie myli – sklep ma być w okolicach Grójeckiej.

    @Jola, tak, Starlet jest na kroju Smoothie (ta zaś, w kolorze blush, dotrze do mnie prawdopodobnie w przyszłym tygodniu).

    @Aneta, dziękujemy za przekazanie do właściwej instancji głosów polskich kaśkomaniaczek 😉

    @Kasia, jeszcze nieraz się przekonasz, że wszystkiego niestety mieć się nie da, ale w dążeniu do tego celu będziemy Cię wspierać co sił . Od-cmokowuję ;D !

  • bramiracle

    Dżizas! ale zamuliłyśmy…. jakoś po tej Wawie się otrząsnąć nie możemy 😉 i komentarz dopiero teraz piszę 😉 na usprawiedliwienie dodam, że pracy dużo przed Walentynami… Bardzo Bardzo dziękujemy dziewczyny za spotkanie i wymianę poglądów, oglądów i innych bra swądów, Anecie of kors za mega power i ból brzucha ze śmiechu / uderzę po jakiś przepis afrodyzjak niebawem;) / Reni za ciepłe i szczere w odczuciu słowa w naszym kierunku, bez przesadnego maślenia uwielbiamy Cię, córce matki gratulujemy a matce wsparcia w córce 😉 Olsztynowi gratulujemy nadchodzącej Kasi!, dziewczynom z Intime życzymy powodzenia, Dorocie zazdrościmy spokoju wypowiedzi, szczególnie na wizji,i dobrze, bo mądrze gada! Generalnie same ochy i achy, a mnie po tajskiej zupie do dziś gila w żołądku 😉 co nie powstrzyma nas od przybycia na kolejny zlot gdziekolwiek i kiedykolwiek !
    Kobro! ło matko jedyna, my jako inspiracja? szaleństwo jakieś. Gdy rozważałyśmy podjęcie bra wyzwania czytałyśmy różne historie innych, Agi, Doroty, Reni, ale kurcze w najpiękniejszym śnie nie było opcji, że i my coś komuś oddamy w inspirację! Jakie to boskie uczucie. WOW! Takie piękne Walentynki dziś dzięki Waszym wpisom, że i naszym faciom się skapnie coś miłego 😉 Pozdrawiam, również w imieniu Madzi, buziaki cmok cmok! Karola.
    P.S. Starlet Petrol już sobie zamówiłam i wszystkim radzę to będzie mast hew 😉

  • Gość

    Witajcie moje inspiracje, moje wsparcia nie tylko w trudnych chwilach 🙂 Jam z brafittingowej pustyni na wschodzie Polski 😉 Dziękuję Wam, że jesteście bo jak same wiecie początki bywają trudne, a dzięki blogowi (blogu?) Renulca który pochłonęłam w całości w expresowym tempie, dzięki BraMiracle – jesteście super, Kobrze bo też wystartowała w podobnym czasie co ja dałam radę 🙂 Pozdrawiam Was z Siedlec 🙂 Komentarz zupełnie nie na temat ale co tam 😉

  • renulec

    @BraMiracle, zapiszmy więc sobie w kajecikach na następne spotkanie nie zamawiać zupy tajskiej 😉
    Mam nadzieję, że Walentynki były udane dla Was na wszystkich polach!

    @Beinea, nie smuć się, dzieweczko, na szczęście serce stanikomaniaczki niczym kot ma trzy życia 😉

    @Lebraa, zaglądaj więc do nas i dziel się swoimi doświadczeniami! Ściskam i ciepło pozdrawiam.

    @Jola, masz chyba zdolności telepatyczne i gorącą linię z Curvy Kate? Wczoraj właśnie otrzymałam info, że blush dotrze do mnie na początku marca (więc może faktycznie na Dzień Kobiet przy dobrych układach?).

  • aleksandromaniak

    Oglądałam sobie,oglądałam i myślałam : a to nie dla mnie,a to nie mój stył,nie mój krój (zero żalu hehe),po czym niestety,ku swojej własnej zgubie,zaczytałam się w bieliżnianą opowieść Renulca i dotarłam do koszulki. Nie byłam na to przygotowana i prawie wycałowałam ekran 😀 Jakże ja bym ją chciała! Na razie usiłuję się ocucić i powtarzam sobie : jestem na pewno do niej za wysoka i nie będę mieć funduszy. Oba argumenty nie są zbyt mocne ;)))

  • Aneta

    @aleksandromaniak – ufff ciesze sie ze cos Cie jednak zauroczylo w naszej kolekcji. Szybciutko tylko napisze ze mam 180cm wzrostu i koszulka zachodzi mi spokojnie za pupe 🙂 no i jeden argument przeciw mniej 🙂
    buziaki
    Aneta

  • ptasia

    Olsztyn mnie baaardzo zainteresował. Niby mam kilkadziesiąt km i nie bywam AŻ tak często, ale bywam ;).
    Co do tematu CK: ciekawa jestem, czy poprawili obwody. Showgirlsy, które mam – ale chyba się pozbędne – luzaki straszne, a z kolei miękkie balkonetki niby ścisłe, ale obwody b. szybko się niszczą: miałam 2 modele sprzed kilku sezonów, np. czarną Ellę i lawendową Emily i w obu poszły mi w obwodzie gumki :(((. Żeby nie było – nie zaniżyłam specjalnie tego obwodu.

  • studiobra

    @ptasia bardzo zapraszam, pisz, dzwoń jak będziesz się wybierała do Olsztyna i chciała biustonosz kasia@studiobra. pl, kom. 606 200 200. pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *